onsdag 1 oktober 2008

Vad är grejen med Rikard Palm?

Klockan ringde 08:29 imorse. Jag sträckte mig reflexmässigt efter tv-dosan och fick igång Svt lagom till rapport. Och vem möter min morgongeggiga blick om inte Rikard Palm.

Jag förstår inte hur karln får behålla sitt jobb!

Okej, en hel morgon med nyhetssändningar blir aldrig felfri. Men när det gäller Mr. Palm så sitter jag bara och väntar på att han ska göra något lustigt misstag. Ibland glömmer jag helt enkelt att lyssna på själv nyheterna när han sitter där och ser förvirrad ut.

Jag hoppas att man släpper en samlings-DVD med "Rikards Roligaste" den dagen han till slut lägger ner. Jag skulle köpa den direkt! Tills vidare har vi ju som tur är youtube...



Fler episka ögonblick i etermedia signerade Rikard Palm: Spöken i studion, positivt, den omtalade mustaschen, jordkakan, och den fantastiska parodin på Rikard Palm, av just Rikard Palm! Det är bara att njuta!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha satan så nöjd när han äntligen sätter det! Att han lyckas glömma bort det rätta uttalet typ 5 sek senare är ju dock ett under..

Anonym sa...

HAHAHAHHA jag dör!!

Anonym sa...

Tror jag skrattade så att hela dalgatan hörde när jag såg Rickard Palms samtal till Tokyo :P

Anonym sa...

HAHA! Härlig snubbe det där :D

Anonym sa...

hahahahaha, världen skönaste kille ju! ja ska typ börja se nyheterna nu :P :P