måndag 13 oktober 2008

Höstpromenad

Träningsvärken klamrar sig fortfarande fast i mina lår. Därför bestämde jag mig tidigare idag för att gå ut på en liten promenad och "gå bort" träningsvärken. För att inte behöva skämmas för mitt ohyggligt låga tempo tog jag med mig min kära kamera som legat och samlat damm alldeles för länge.

Trots kameran i högsta hugg fick jag lov att anstränga mig ordentligt för att inte se ut som en stelopererad pensionär när jag spatserade omkring.

Bloggen har ju varit väldigt bildfattig på senare tid, jag ska försöka att bättra mig. En fotopromenad i höstvädret är ju alltid en början i alla fall!



Hösten is the shit. I bakgrunden ser ni Mittuniversitetet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, stelopererad pensionär - vad träffad jag känner mig, som både ÄR stelopererad och mormor. Haha.