onsdag 22 oktober 2008

IDAG ÄR DET INTERNATIONELLA CAPSLOCK-DAGEN!!!

Idag kom första tentaresultatet. Och det gick brA, bArA brA...

Nu väntar två heldagar i InDesign för min del. Först är jag redigerare imorgon på någon form av redaktionsövning, sedan är det redigeringsworkshop på fredag. Känns bra med massa övning inför slutuppgiften i redigering på tisdag.

I övrigt är det vårat feta reportage som hänger som ett mörkt moln över våra huvuden. Idén är kläckt och jag ska genomföra mitt besök på måndag. Lite research och förberedelser innan så ska det nog bli bra!

Vet ni vad? Skola är kul!

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAhAhA, vAd brA det gick!

Apropå reportAge, så är det fritt frAm Att ge mig en idé! :P

Och Apropå redigering, så blev jAg redigeringsAssistent, så det blir nog lite sådAnt för mig också...

Tobias Söderlund sa...

JAg mAtAde dig ju med reportAgeidéer igår JohAnnA!

Härligt, du börjar verkligen gillA elvispen Alltså? :P

Tobias Söderlund sa...

FAAAn! JAg glömde A:et i börjAr...
:P

Anonym sa...

Elvisp vill jAg väl inte kAllA det för, men det bär väl inte emot likA mycket längre. GodnAtt!

om mig sa...

jag bara hatar dig. jävla a-barn. bufuckinghu. allt jag vill är att bli ett e.
får jag fortfarande vara kompis med dig? om jag blir ett f också? jag blir ju orolig:(