lördag 11 oktober 2008

PANG!

Det där kan ha varit startskottet för mig att återuppta det där som man brukar kalla för träning. Tre timmar fotboll med en massa journalister kan sammanfattas som: kul som fan!

Mitt nuvarande tillstånd kan dock sammanfattas som: ont som fan!

Om jag lyckas nå ner till fötterna och få på mig ett par strumpor, samt lyckas gå hela vägen till Borgmästaren, så vankas det fest ikväll. Som tur är så är det mest halsregionen som ska jobba ikväll; mat, dryck och skönsång väntar. Och i halsen har jag faktiskt inte träningsvärk!

Efter matchen tog jag faktiskt en bakis-tablett för att återställa salt- och vätskebalansen. Två till ligger på köksbordet och väntar på mig efter kvällens slut...

Om jag mot förmodan lyckas resa mig upp ur sängen imorgon tycker jag att bragdguldet ska gå till Tobias Söderlund!

Inga kommentarer: