torsdag 9 oktober 2008

Alltså vad fan är grejen?!

Mindre än två timmar har gått av detta dygn men jag har redan fått sex mejl som säger att jag vunnit 1,5 miljoner pund.
Lyckliga jag.

Tror jag är klar med personporträttet nu. Kanske ska skriva en faktaruta innan jag skickar iväg den.

Faaan! Make that seven. Nattens totala vinstsumma uppgår nu till 10,5 miljoner pund. När ska spamjävlarna ge sig?

Nu blir det här ett spretigt och jävligt flummigt inlägg, men jag kom och tänka på en sak när jag skrev ordet "nattvarelse" i förra inlägget. Någon mer än jag som minns frasen "Bävrar är nattvarelser" från en reklam för Woody Bygghandel? Jag hittar inte den reklam på youtube, men väl andra Woody-reklamer...




... och det här är väl förmodligen anledningen till varför mitt skrivandet drog ut på tiden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas det ;) Jag älskar Björne ..

Unknown sa...

Nu börjar du få lite stil på det här. Men skippa svordomar i rubriken i fortsättningen, det ser oseriöst ut.

Fixa "Publicera din kommentar"-knappen också, den syns knappt. Det är förmodligen därför du inte får några kommentarer.