tisdag 14 oktober 2008

Sportnörderi och InDesign

Idag har varit en riktigt bra dag!
På skolan hade vi en heldag framför InDesign, och till skillnad från många andra i klassen så tycker jag verkligen att det är riktigt jävla roligt med redigering. Blir jag bara bra på det skulle jag absolut kunna jobba med det.
Hann dessutom klart med nästa lektions uppgifter, men jag tror jag ska gå på lektionen ändå och nörda lite extrauppgifter...

Efter en liten prommis med Johannes var det dags för första träffen med Sportjournalistklubben. På förhand visste jag inte riktigt vad det innebar, men det visade sig vara riktigt roligt. Yrkesverksamma sportjournalister och annat folk med fascination för både sport och journalistik var samlade. Inbjudna gäster var Sören Åkeby, Tom Wandell och Stephanie Jones. En riktigt trevlig trio.

Sportsnack och pizza, kan inte bli så mycket bättre va?

Inga kommentarer: