fredag 10 oktober 2008

Bra skit! V

Då var veckans skolgång avklarad. Idag har jag lärt mig att rubriker ska spärras och att gemener aldrig ska kernas. Men nu är det helg! Dags för lite mer bra skit från musikvärlden kanske?

Jag är uppriktigt sagt förvånad att jag nu klassar den här musiken som bra. Det är ett bra bevis på hur musiksmak kan förändras. Innan jag och Annika drog till Frankrike för ett drygt år sedan publicerade Annika nämligen samma video på sin blogg. Då skrev jag följande som kommentar:

"oh herregud! är de sån skit vi ska tvingas lyssna på i fyra månader Annika??"

Men nu är detta alltså bra enligt mig. Man får nog ta med nostalgin lite i beräkningen. Och att jag faktiskt nu är lite fascinerad över den fulsnygga techtonic-dansen. Tidigare tyckte jag mest att det såg ut som apor på ecstasy. Vilket det kanske gör också.



Yelle - A cause des garcons (TEPR remix)

Inga kommentarer: