torsdag 16 oktober 2008

1900-talsbrev och presidentdebatt!

Nu drar det snart igång. The final debate. Det är alltså presidentvalet på andra sidan pölen vi snackar om.

Av någon outgrundlig anledning bestämde jag mig för att sitta upp i min ensamhet och följa nattens debatt. Så här långt har det dock gått alldeles utmärkt att hålla sig vaken och snart börjar det. Jag äter pizza och svarar på lite brev från mina vänner i Kalifornien för att komma in i rätt stämmning.

Ja, brev, sånna där handskrivna ni vet, utan snabel-a i adressen. Ganska trevligt faktiskt, fler borde prova på det!

Anyways, nu ska det bli skoj att se Obama kicka lite gammal republican-ass!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mmmm vad god pizzan ser ut!

Anonym sa...

Zzzz .. Lite mer förutsägbar politisk inställning kanske!?

Tobias Söderlund sa...

j.j.s: ??