fredag 24 oktober 2008

Bra skit! VII

Fredag. Dags för lite mer musik här på bloggen.
Eftersom det kommer bli en relativt lugn helg för min del så blir veckans musiktips en relativt lugn låt, signerad Lasse Lindh.

Första gången jag hörde Lasse tyckte jag att han verkade vara en ganska mesig kille med töntig rim. Men när det gäller musik är jag ganska bra på att ändra mig.
Förutom att jag har sjunkit ganska långt ner i hiphopträsket för tillfället (jag kämpar mig förtvivlat uppåt) så är jag även inne i en Lasse Lindh-period. Får se hur länge den håller i sig, killen kommer ju hit till Sundsvall den 12 december, kanske borde man pallra sig dit?




Lasse Lindh - Svenska hjärtan

3 kommentarer:

om mig sa...

dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger dom ljuger för vi finns ju kvar!!

Anonym sa...

Citatet Elin skriver är ju det bästa i låten... :) Jag älskar den här låten.

Klart du ska på Lasse Lindh den 12/10 - det ska jag! :) Tror jag. En kompis från Gävle kommer nog upp hit då för att se honom.

Anonym sa...

Då är vi en trio med samma favoritrad... :)