tisdag 30 september 2008

Tentaångest II (Tack Kerstin!)

Första dagen när vi hade rundvandring på skolan med faddrarna var det någon som pekade in mot Kerstins kontor i J-huset och sa: "Om ni får några problem med vad som helst här i skolan, prata med Kerstin. Hon har aldrig misslyckats med någonting!"

Än så länge är det inte motbevisat.

Idag har hon både lyckats få med mig till tentan på fredag och gjort så jag fått plats på kursen i Dagspressredigering. Tack!

Och med stora skrivövningen färdigställd sådär en halvtimma före deadline så har jag "bara" tentapluggandet att sysselsätta mig med för tillfället. Men någon tentaångest har ännu inte infunnit sig och det är nog lite synd. Jag behöver kännna lite press tror jag. Just nu känns nämligen Champions League-mål och Scrubs-repriser snäppet viktigare än Den rosa bibeln.

Inga kommentarer: