måndag 8 september 2008

Vuxenpoäng

Det var några år sedan jag senast gjorde vuxenpoängstestet. När jag idag åter igen ramlade in på sidan http://www.vuxenpoang.com/ så kunde jag konstatera att mina födelsedagar kommit lite för sällan i verkliga livet.
"Din ålder borde vara 27 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse"
Ser man på. Undrar om en skärmdump räcker för att få köpa på systemet?

(Tror att det var mitt svar på fråga 11: Börjar du tycka att Björn Hellberg är sexig?, som gjorde att mitt resultat sköt i höjden. Mitt svar: Ja, onödigt vetande om tennis gör mig alldeles varm inombords. Såklart!)

Har för mig att jag sett Tobias Persson göra en stand-up grej om vuxenpoäng. Hade givetvis tänkt ha med det i inlägget men kunde inte hitta det. Någon som vet var klippet finns?
Men bara för att han är så bra så tar jag med ett annat klipp ändå!


Tobias Persson - det är inte bara förnamnet som är bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tsss jag blev 32,1 år ;)
Kan bero på samboendet, men jag tycker iaf inte att den där mannen är sexig. Vem är han?

Anonym sa...

här kan du läsa en del om denna otroligt sexiga människa sus ;)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Hellberg
sicket ögongodis :P

Anonym sa...

Jag dööör..!!!!jag blev 34,5 år, nu saknas bara barn så är jag jämnårig med mamma och pappa. Hoppas allt går bra där nere förresten! Kram