måndag 1 september 2008

Vad är grejen med Pepsodent?

Kan någon erfaren Pepsodent-kund snälla förklara för mig vad grejen är med detta vidriga tandkrämsmärke!?!

Sist jag klämde livet ur ännu en Colgate-tub fanns det ingen ny likadan att tillgå, så därför föll valet på Pepsodent - ett val som jag bittert har fått ångra. Varje morgon sedan jag började använda Pepsodent så har jag vaknat upp med en mild smak av anus i munnen!

Första morgonen tänkte jag att jag bara ätit något konstigt. Andra morgonen började jag bli misstänksam. När jag sedan tredje morgonen vaknade och insåg att jag ännu en gång hade bajssmak i munnen förstod jag...

Så nu har jag bestämt mig för att aldrig mer svika min kära Colgate. Omväxling förnöjer helt enkelt inte. Inte då det gäller tandkräm i varje fall!

Colgate is the shit! (that doesn't taste like shit...)

Tyvärr är jag inte som blondinbella och får betalt för att jag skriver så här smickrande rader om en produkt. Men om någon Colgate-chef skulle läsa detta så skulle i alla fall en tub av eder magnifika tandkräm uppskattas! Den där sketna Pepsodent-tuben börjar nämligen som tur är snart vara förbrukad.

4 kommentarer:

maria sa...

Pepsodent är faktiskt skiten...på ett bra sätt!

Anonym sa...

Otippat att Tobias Söderlund börjar blogga igen. You can't get enough of it.

Tobias Söderlund sa...

haha, u know it! ;)

Unknown sa...

Instämmer inte