torsdag 18 september 2008

Lassie Dee

Ikväll smäller det för de gul-svarta. Elitserien börjar på riktigt och stämmningen kommer förmodligen vara på topp på västra stå när AIK spöar skiten ur lillebror Jönsson & co. Föga oväntat kommer jag inte vara på plats. Tyvärr kommer jag inte ens kunna se matchen på TV, höra den på radio eller följa den på direktrapporten.

Jag ska nämligen sitta inspärrad i Fälldinsalen och lyssna på Lars Danielsson. Ni vet, tsunami-mannen.

Föreläsningen kommer säkert att bli hyperintressant. Jag ser verkligen fram emot att höra allt som han har att berätta. Men då har jag ju sett fram emot elitseriestarten ett bra jävla tag också!

Menmen, som marre skriver, det är ju trots allt 48342 matcher kvar innan säsongen är slut...

1 kommentar:

maria sa...

HAHA, just det...du kommer hinna följa mååånga matcher! =P