fredag 26 september 2008

Trevlig helg!

Efter ett tre timmar långt responsmöte för stora skrivövningen känns det väldigt skönt med helg. Eftersom jag var hemma Skellhell och jobbade förra helgen och veckorna innan dess bestod av nollning känns det som en evighet sedan jag var riktigt ledig.

Mycket saker händer just nu och jag är lite uppe varv. Sen jag kom hem från skolan har jag reviderat min artikel, ringt några samtal och bakat en kladdkaka - samtidigt. Vem har sagt att killar inte kan det här med multi-tasking?

Snart däremot blir det middag och fest med hitresta Skelleftetjejer. Ska bli skönt att koppla bort allt. Lärarna tutar i oss att man är journalist 24 timmar om dygnet. Men eftersom jag inte är färdigutbildad än tycker jag att jag bara behöver vara det typ 20 timmar eller nått? ^^

För övrigt känner jag mig nästan som en nykterist. Jag har inte druckit en droppe sedan nollningen avslutades. Det ska det bli ändring på ikväll i alla fall!

Trevligt att se er igen!

3 kommentarer:

Rickard Björling sa...

Vad säger du??? Inte en droppe på en hel vecka? :O

Anonym sa...

på två hela veckor till å me!!!

Anonym sa...

Tar den dära absinten aldrig slut eller? Du får se till att göra slut på den ikväll tycker jag ;)