måndag 1 september 2008

Nollning

Nollningen, eller insparken, har pågått sedan i lördags och än så länge har väl inga skandaler inträffat. Men jag vill bjuda på ett citat från första kvällen. Det är en av tvåorna som kommer fram och börjar prata med mig:

- Öj du, jag gillar dej redan!
- Vafförårå?
- Du har haft alkohol i handen precis heeela kvällen!

Jojo, nog känner jag igen en komplimang när jag hör en. Journalism och alkoholism går ju hand i hand som ni säkert känner till. Men det som är lite jobbigt är att jag faktiskt tyckte att jag tog det väldigt lugnt den kvällen...

1 kommentar:

maria sa...

Haha, men självklart ska jag gå in för att få henne bortgift. Jenny Papadopoulus vore ju det ultimata, då kan vi fortfarande kalla henne JP! :D

Mycket välkommen tillbaka till bloggosfären igen! Kommer bli spännande att följa livet i Sundsvall!