söndag 30 augusti 2009

Dagens outfit

Och gårdagens, och morgondagens, och de kommande två veckornas outfit också för den delen. Nu är nollningen igång och de gula JFS-tröjorna skiner som sensommarsolen över Sundsvall. Fan vad fina de är alltså!

Det går ju faktiskt inte att låta bli att vara lite nostalgisk. Ett helt år har alltså gått sen jag själv sprang runt i stan, ledsagad av en massa gulklädda människor. Nu är det jag själv som ska slå personligt rekord i att använda samma t-shirt ohygieniskt många dagar i följd.

Till er som kanske precis har trillat på den här bloggen kan jag direkt meddela att detta inte är någon modeblogg (om någon nu trodde det - misstänker att modeskaparna i Paris inte jublar över min utstyrsel). Detta är faktiskt mitt 400:e inlägg på bloggen (hipp hurra) och det är också det första och eventuellt sista inlägget med rubriken "dagens outfit".

Inga kommentarer: