måndag 1 juni 2009

GRATTIS MAMMA!

Nej, jag är inte en dag sen med min mors dags-hälsning, den fick hon i går. Lilla mamma fyller nämligen år i dag! Hur mycket kanske jag inte ska skylta med. Som Lasse Kronér en gång sa:
Man ska inte prata om kvinnors ålder, inte om mäns heller... (fast det där med e och ä kan ju bli lite roligt när man pratar.)

I dag är vad jag kan komma på den första gången som jag inte är närvarande vid min mammas födelsedag. Därför tyckte jag att det var på sitt plats med ett blogg-grattis utöver mitt telefonsamtal tidigare i dag.
Så mamma: Grattis så jättemycket, vi ses i sommar!

Fina, fina mamsen =)

3 kommentarer:

barajagjohanna sa...

Grattis morsan :)

Louise sa...

Jag trodde inte att det var någon mer än jag som mindes Kronérs citat... =)

Tobbe sa...

Louise: Haha, hur skulle man kunna glömma en sån teveklassiker? ;)