tisdag 3 augusti 2010

Tobbe tänker till igen

Nej, jag har inte särskilt mycket för mig på mina lediga nätter nu för tiden. Twin peaks-boxerna är slut och lovefilm-abonnemanget är uppsagt. Och tv-tablån suger (eller kanske mest kanalutbudet).
Det känns som att jag har läst alla bloggar och skannat alla tidningar på nätet. Facebook är ganska inaktivt på natten och bredbandsuppkopplingen är bara lite för seg för att till fullo kunna njuta av alla play-kanalerna. Och motivationen för att faktiskt göra något vettigt (typ skriva en bok eller så) infinner sig aldrig riktigt. Med andra ord: tips på natt-aktiviteter (som inte stör en sovande sambo alltför mycket) mottages tacksamt!

4 kommentarer:

Thomas sa...

Skuggschack~

Tobbe sa...

Tack Thomas!

Hassel sa...

Ta med en hårddisk och kom ut till Täby så kommer du att ha att göra i månader framöver

Tobbe sa...

Låter förvisso strålande, men frågan är bara när jag ska hinna dit? Täby ligger ju på helt andra sidan jordklotet liksom! ;P