söndag 4 januari 2009

"Det finns inga slut - bara början"

Jag hade tänkt randa ner något fyndigt och genomtänkt till årets första inlägg, men när inspirationen tryter och koncentrationsnivån närmar sig nollstrecket så tänker jag bara få det avklarat och hoppas på ketchupeffekten.

2009 började bra.

Nu är jag tillbaka i Bureå igen i ytterligare en vecka. Eftersom huset är fullt delar jag rum med brorsan. Det känns som ett litet (läs: gigantiskt) nerbyte från nyårshelgen. Men jag överlever.
Jag försöker även plugga lite för att lyckas överleva den här kursen. Eftersom jag ständigt somnar när litteraturen åker fram så kan jag väl inte påstå att det går alltför bra. Hade jag varit hypokondriker hade jag allvarligt börjat överväga att gå till läkaren med mina narkolepsisymtom!

Zzz...

Inga kommentarer: