torsdag 8 januari 2009

Dagens lunch

Alltså, jag brukar ytterst sällan blogga om fikastunder och sådant som rör intag av mat, men för att komma upp i mina åtta inlägg idag gör jag ett undantag. Bilden här nedan föreställer nämligen det jag åt till lunch. Och jag lovar, även om det ser ut som maten redan ätits en gång så är den tagen före maten hamnade i min magsäck!

Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla mästerverket, men en form av korsning mellan pytt-i-panna och bondomelett ligger nog ganska nära sanningen. For the record: Lika äckligt som det var för ögat, lika gott var det för smaklökarna!

Medan jag njöt av min kokkonst surfade jag runt på diverse webbtidningar och insåg att det är jävligt mycket bloggtorka i Sundsvall. Eller vad säger ni, nyhetsvärde? Den dagen jag måste skriva om hundar som för en dryg vecka sedan kissade på sig av rädsla för nyårsraketer - ja den dagen ska jag allvarlig överväga om jag ska fortsätta min journalistiska bana...

Four down, four to go!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öken! Har du missat den om de stula snowracerna?

Tobias Söderlund sa...

haha, näe, den läste jag också för några dagar sen ;)