tisdag 6 januari 2009

Tändstickor, sockerchockar och kanske kaffe...

Ja, inatt kan jag tänka mig att ta till alla möjliga medel för att hålla ögonen öppna. Och jag är väldigt förhoppningsfull (både gällande att jag ska hålla mig vaken och att Sverige ska vinna matchen)!

Eh, ja, om det är någon som har missat så spelar Sveriges hockeyjuniorer alltså VM-final inatt.
I Kanada - mot Kanada. Det blir inte större än så.
Om första guldet sedan 1981 plockas hem inatt, ja då vettefan om jag somnar över huvud taget, euforin skulle vara total!

När vi lika är inne på hockey: AIK!
När man tror att supersäsongen är påväg käpprätt åt ett varmare ställe så reser de sig och vinner årets två första matcher på ett väldigt övertygande sätt. Cred till de svartgula.
Och givetvis håller jag en extra tumme för Rundblad och Erixon i nattens match...

Inga kommentarer: