måndag 12 januari 2009

Och påtal om 'beetles'...

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om att knark är bajs och att Andreas Kleerup är en idiot. Jag hade tänkt skriva om varför hans liknelse med att dopingtesta alla på idrottsgalan är det sämsta jag någonsin hört. Och jag hade tänkt få med på ett hörn att han är lite överskattad också.

Men det känns som att den debatten redan (nästan oroväckande tidigt) har ebbat ut. Så därför nöjer jag mig med att konstatera att killen trots allt har lite humor och har levererat årets hittills roligaste nöjescitat: "Beatles "Sgt Pepper" gjordes inte på grönt te och grönsakssoppa."

...

Nu är det galadags idag igen. Ikväll är det de fula insekterna som ska delas ut till svenska filmframgångar. Det känns inte som om Guldbaggegalan kommer kunna toppa grammisgalan när det kommer till skandaler. Men man kan ju alltid hoppas på att Persbrandt går och gör något inte helt genomtänkt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, fyndig rubrik! Fick tänka ett tag.

Anonym sa...

öhh jag fattar inte?

Tobias Söderlund sa...

Beatles -> Beetles -> Skalbagge -> Guldbagge

Get the picture now?