onsdag 28 januari 2009

Gå din lata jävel! Hahaha!

Alltså, jag vet inte om min övertrötthet gör att jag tycker att det här är lite roligare än vad det borde vara, men ett blogginlägg tycker jag att det är värt!
För att spara lite på våra utmattade kroppar tänkte vi ta buss imorgon istället för att promenera runt med hela filmutrustningen som tidigare dagar. Vid en sökning på turer från skolan och navet fick jag följande alternativ.



Men ser man på! Klockan åtta kan man tydligen in till stan!! Och helt gratis dessutom!!!

Snacka om bra marknadsföring för sin egen produkt liksom...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får verkligen se till att vi inte missar avGÅNGEN klockan 8!

Lina-Marie sa...

Hahaha... Ja, ibland är de underbara! Läs Malins försök till att åka tåg hem till Luleå: http://malinhaarala.blogspot.com/2009/01/sj.html