torsdag 16 april 2009

Svårlöst ekvation

Jag blir inte riktigt klok när jag kikar på statistiken till min blogg. Jag kan inte påstå att jag varit särskilt bra på att blogga den här månaden, ändå har besökssnittet varit ovanligt högt (påsken undantaget). Samtidigt är antalet kommentarer på bloggen nere på ett all-time-low tråkigt nog.

Andra iaktagelser från statistiken (dag att plocka fram papper och penna, Intressesmurfen): Förutom Sverige har jag besökare från Norge, Finland och Storbritannien.
Och just idag har bland annat dessa googlesökningar lett fram till min blogg: "i norrland växer man upp fort", "d-kupa" samt det fantastiskt användbara ordet "är".

(Du kan lägga ner pennan nu.)

2 kommentarer:

JP sa...

Visst har du val besokare fran Australien ocksa?

Tobias Söderlund sa...

Ja det händer väl lite då och då också ;)