tisdag 14 april 2009

Helt slut

I dag har inte varit den piggaste dagen i mitt liv. Av många anledningar. Skidåkningen känns fortfarande på diverse ställen i kroppen. Den i övrigt intensiva påskhelgen med släkt, vänner och alldeles för mycket påskmat har säkert gjort sitt också. Samt tolv timmars kustbuss.

En annan sak jag är lite less på är mina kära öron. Nu tror jag att jag haft lock i en vecka. Jag har börjat använda ord som "hör-öra" samt går runt och funderar på alternativa fraser till "vad sa du?"

Men men, trots den frånvarande piggheten och hörsel är det ganska härligt att vara tillbaka i Sundsvall och därmed ha rest ett par veckor in i framtiden vädermässigt. Nu är våren verkligen här och det är ju faktikskt rätt skönt, även om jag är en vintermänniska.


Helt slut - redan i backen!
(Joppe var jättesnäll och fotade mig
från min allra bästa sida i Vittjåkk)

1 kommentar:

Malin sa...

Håll för näsan och blås så brukar locket släppa