måndag 6 april 2009

Abra kadabra, bli frisk nu!

Jag brukar alltid lyckas med konsten att tajma in sjukdomar lagom till lov och ledigheter. Den här gången har jag lyckats bli sjuk just innan istället. Vad som är bättre vet jag egentligen inte?

Okejokej, det är ingen livshotande sjukdom utan bara en förskylning, men det är nog irriterande tycker jag. Jag har börjat överkonsumera te med honung och c-vitamin (inte i teet alltså) för att få stopp skiten. Joppe har även lurat i mig att börja med hokuspokus-medicinen Kan Jang. Den smakar typ som en vidrig blandning mellan Jäger och Minttu och är även äckligt dyr - så jag hoppas den hjälper!

Nu ska jag ta och försöka hosta upp mig och ringa till världens bästa skidskytt för att göra en intervju till nästa nummer av Kåridåren.

Inga kommentarer: