tisdag 2 december 2008

Stjärnfall och Vinterkyssar

I år kommer jag att följa en enda julkalender.
Nämligen den här.
Stjärnfall och Vinterkyssar är namnet på årets decemberföljetong signerad Annika Bäckström. Förra året bodde jag mitt i skapandet av det årets julkalender, Kramsnö, men nu när jag och Annika bor betydligt längre ifrån varandra ser jag fram emot att klicka mig in varje dag utan att veta vad som väntar.

Men jag har ju såklart en aning om vad man kan förvänta sig.

Välskrivna och korta texter med tillhörande illustrationer. Julmys och kärlek. Säkert både skratt och tårar. Och såklart ett lyckligt slut. Om jag känner Annika rätt det vill säga.
De två första delarna är redan publicerade. Tjugo-två delar kvar.
Sen är det jul.

4 kommentarer:

annika sa...

hihi tack du!

Anonym sa...

klä av dig naken fis
och äfter det
ska du sälja dina kläder till utomlans
du ska vara helt naken fis från upp till tå

så naken fis ska du vara
ävän
alla dina trosor=
string trosorna+
van liga trosorna åxå
ska säljass till utomlans du kann
börja nu att klä av dig
naken fis+ säla dåmm
alla dina kläder till
utom lans+ du ska sälja dig själv åxå till utomlans

Anonym sa...

du såmm heter
annika

Anonym sa...

klä av dig naken fis helt