söndag 7 december 2008

Kiss- och bajshumor

Förutom bloggosfärens hjärtefrågor som bl.a. FRA och IPRED-lagen så är det oftast konstiga och utstickande nyheter som brukar ligga i topp på bloggportalen. Därför tycker jag att en artikel med rubriken: 21-åring bajsade på polisen inte har fått större uppmärksamhet i bloggvärlden.

Jag tror att jag har sett nyheten i fyra eller fem olika tidningar senaste veckan, men ingen av de stora har dragit på den och därför har den väl hamnat lite i skymundan.

Jag kan i alla fall inte låta bli att skratta när jag läser rader som:
Det hela ska ha utspelat sig i april i år då mannen bestämt sig för att gå hem från Sundsvall till Umeå. När 21-åringen stoppades av polisen ska han ha bajsat på en av poliserna, hotat dem med att smitta med HIV och bitit en annan.

Inga kommentarer: