söndag 7 december 2008

Nu smäller det! (som Alfred Nobel skulle sagt)

Nästa vecka kommer förmodligen bli den mest hektiska veckan i mitt liv - skolmässigt i alla fall. Och det hela inleds med en hemtenta imorgon mellan 08.00 och 17.00. Helst skulle man ju vilja lägga sig ner och dö bara efter det, men en timme senare har jag ju kvällskursen i redigering som jag ska infinna mig på...

Min pluggsöndag blev väl ingen heldag i böckerna om man säger så. Tre blogginlägg idag skvallrar kanske lite om att jag inte har haft full fokus. Msn, teven och mobilen är tre andra fina distrationsmoment.
(3kr räcker länge när man pratar med folk som har halebop!)
Passande nog är saldot på mobilen tomt nu, så om jag drar ut nätverkskabeln och tv-sladden imorgon ska nog hemtentan gå som på räls!

Wish me luck!
(Ett E ska man väl lyckas fixa?!)

Inga kommentarer: