måndag 15 december 2008

Bad hair day

Förra veckan var kanske världens bästa vecka.
Den här veckan började dock allt annat än bra.

Eftersom jag gick och la mig så tidigt igår, typ klockan elva, hade jag satt väckarklockan på åtta. Jag vaknade innan väckarklockan ringde – trött som fan. Jag kände mig inte alls utvilad, så jag gick snabbt in i duschen för att lyckas få upp ögonen.
Efter en kvart i duschen hade jag tillslut blivit människa igen.
Jag börjar stöka fram frukost, men blir helt ställd när jag tittar på klockan. 00:09. Vad i h…?!
Inte konstigt att jag inte kände mig helt utvilad…

Jag ställde tillbaka smöret i kylskåpet, la mig i sängen och somnade med morgonrocken på.
Och när jag klev upp på riktigt i morse fick jag ännu en påminnelse om varför jag aldrig duschar på kvällarna.

Snyggt byggt!

Inga kommentarer: