onsdag 12 november 2008

Vad är grejen goes tresiffrigt!

Bloggens hundrade inlägg är här!
Jag kanske inte har varit den mest frekvente bloggaren på klotet, men jag satsar på kvalitet framför kvantitet.
Det har gått drygt två månader sedan jag en sen kväll beslutade mig för att kasta mig in i bloggosfären igen. Så här 100 inlägg senare ångrar jag mig absolut inte. Det har varit roligt och roligare ska det bli.

Vid en kort tillbakablick på bloggens unga historia kan jag se att det hittills har gått över förväntan. Det tog en dryg månad innan jag och den eminenta Johanna ”barajagjohanna” Lundholm blev Mittuniversitetets första studentbloggare. Och om jag får säga det själv så kickar våra bloggar skiten ur rektor Anders blogg som tidigare härskade allena på miun.se.

Dagen till ära har även citatmakaren utnämnt undertecknad till bloggkung. Jag citerar: ” Det spelar nämligen ingen roll vad jag skriver just nu. Inget kommer kunna slå bloggkungen Tobias Söderlund.” Jag tackar och bockar.

Och för er som undrar, ödmjukhet har alltid varit en av mina starkare sidor.

1 kommentar:

Gabriella Karlsson sa...

Ja, det var synd.. Läser om en skada? Den missade jag helt, sorry för det!