onsdag 12 november 2008

"Jag trodde dom åt blötröv!"

Den här kvällen blev inte riktigt som planerad, men ändå väldigt rolig. Istället för de tänkta aktiviteterna blev det en tevegodiskväll hos Angelica.

En mängd mer eller mindre flummig samtalsämnen betades av under kvällens gång och om jag hade haft en citatblogg hade jag gråtit av lycka. En gosse från Piteå yttrade följande mening (för en gång skull utan ironi i rösten, tror jag i alla fall):
"Vill du att jag lugnt och sansat ska förklara de olika egenskaperna hos snoppar?"

Rubriken är ett annat citat som jag inte heller orkar sätta i dess sammanhang. Personen i fråga vill inte att jag skriver att det är hon som har sagt det, något jag givetvis respekterar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha!

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :D
Det kostar att ligga på topp.

Mooney sa...

Meh...

Anonym sa...

Alla: Haha, interna kommentarer is the shit ;)

Johanna sa...

Men herregud! Hur kunde jag missa allt det där? Verkar ha varit en mycket... intressant kväll :P