onsdag 26 november 2008

Den sved mer än en pungspark

Pratade lite med mamsen nyss. Och det är inte varje dag man får sina tv-vanor så brutalt sågade. Ojoj, vad det sved alltså!
Samtalet gick något i stil med detta:

Jag: Jag ska äta och se Grey's...

[...tio minuters oviktigt babbel...]

Jag: Förresten, du reagerade inte på vad jag sa förut?
Mamma: Vadå?
J: Att jag skulle se Grey's.
M: Men jag ska också se Grey's.
J: Ja, men jag har ju aldrig sett Grey's förut!
M: Näe, men du ser ju någon konstig dejtingserie istället för sporten nu för tiden - I rest my case!

Nu är dock Ensam mamma söker slut, så i framtiden blir det Sporten samt Parlamentet som kommer att avnjutas på söndagskvällarna.
Kanske känner mamsen igen sin son till jul i alla fall?

1 kommentar:

maria sa...

HUR kan du välja det framför "Hål i väggen"? Mina söndagar är heliga framför sexan!=)