onsdag 5 november 2008

Obama vs McCain III

Det blev som tur var ingen skräll inatt. Obama kommer i januari att sätta lite färg på det vita huset i Washington DC. Att det var väntat märktes inte minst på att McCains förlusttal nästan var bättre än Obamas segertal.

Klockan är sju och gästerna has left the building. Vi höll oss vakna! Eller hälften av oss i alla fall. Efter en noggrannare räkning insåg vi framåt tretiden att vi faktiskt bara var tio personer på kortet (inte elva som vi trodde), av dessa höll alltså fem personer ut ända in i mål. Cred till oss!

Om två timmar ska jag vara på responsmöte i J-huset.
Det känns ju lite sådär...

Edit: Efter att ha sett segertalet ett par gånger till måste jag nog revidera min åsikt lite. Det var ju trots allt ett ganska mäktigt tal. Min enda förklaring är väl att jag befann mig lite längre ifrån gränsen för medvetslöshet då gubben talade...

1 kommentar:

Mooney sa...

Du är medveten om att vi var 6 stycken va? Och att du som vanligt glömt att räkna dig själv...