lördag 15 november 2008

Idag är världen full av ettor och nollor

...men dessa två är förmodligen de största nollorna ute i cyberspace för tillfället.

Okej, otrohet är inte bra på något sätt. Och kanske skulle jag tycke lite synd om Amy Taylor när hon berättar om sin mans otrohet: "Jag kom på honom när han gosade med en kvinna på en soffa. Det såg verkligen ömt ut."

Grejen är bara den att nämda scen utspelade sig i ett jävla datorspel! Jag har själv aldrig provat Second Life, och jag inser att det var en riktig person bakom den andra kvinnan där i soffan, men kom igen!

2000-talet, vet inte om jag ska älska eller hata det?

3 kommentarer:

LvB sa...

Jag vet ett förhållande som tog slut eftersom tjejen hade gjort något liknande. Smidigt, man behöver inte ens gå utanför dörren.

annika sa...

klockrent!

Johanna sa...

Haha, har man inga problem får man skapa dem själv, right?