söndag 16 november 2008

På gränsen till utbränd

Messade lite med morsan i fredags. När jag förklarade att jag för andra och sista gången för veckan skulle knata iväg till skolan fick jag till svar: "Överansträng dig inte!"
Skönt att höra att ironin lever och mår.

Veckan som kommer innehåller också två tillfällen som innebär att jag måste gå den tre minuter långa promenaden till campus. Tungt alltså.
Den här veckan har vi lite mindre läsning tror jag, däremot så är nästan allt på engelska. McQuail, Bennet och McNair.
Yippie-ki-yay, så att säga.

Och grupparbete med deadline fjärde december på det! Jag ska verkligen försöka att inte bränna ut mig här i Sundsvall alltså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå. Bara läsa på engelska plus ett jäkla grupparbete. Jag kommer få magkatarr på riktigt, så sluta vara ironisk. :P

Anonym sa...

haha, förlåt :P
nämen alltså jag känner också att den här kursen är ganska tung, trots att vi inte gör så mycket nu i början...