lördag 12 december 2009

Trehundrasextiofem dagar <3

Det finns vissa dagar som man har vant sig att få grattishälsningar på sms. Födelsedagar och namnsdagar är väl de mest typiska. Men i dag fick jag några sms som jag aldrig fått förut. När jag vaknade i morse låg detta fina meddelande i min inkorg:

"Grattis på årsdagen! Ni är dom bästa jag vet som är kära i varandra! <3"

Sjukt gulligt!

Ett år har alltså passerat med Johanna vid min sida och jag är lycklig som aldrig förr. Mycket saker har förändrats i min vardag sedan hon kom in i bilden (till det bättre såklart!), och mer lär det bli när vi om en och en halv månad flyttar ihop på riktigt. Jag ser fram emot vår framtid med spänning och lite pirr i magen. Och en sak är säker - jag kan lätt vänja mig vid grattishälsningar den tolfte december.

Inga kommentarer: