tisdag 8 december 2009

Mission accomplished

För ganska precis ett år sedan blev jag sportredaktör för studentmagasinet Kåridåren. I dag kom årets sista nummer av tidningen ut i studenternas brevlådor - och med det var min Kåridårenkarriär över.

Året som gått har varit väldigt roligt och jag känner faktiskt redan hur jag saknar lite av den där gemenskapen som vi hade i vår lilla redaktion. Arbetet tycker jag har gått väldigt bra och sportsidorna har jag för det mesta varit väldigt nöjd med. Nu tar nästa redaktion tag i stafettpinnen när vi andra (efter ett par tentor) beger oss ut på nya äventyr.
Tack för den här tiden, och till kommande Kåriårare: lycka till!

HEJDÅ!

7 kommentarer:

Emil sa...

Grattis till ett lyckat år! Som av en händelse tänkte jag precis skriva ett liknande inlägg, igår skickades sista Shick i tryck. Jag skumläste ert senaste nummer kvällen innan deadline i en desperat jakt på inspiration, det såg riktigt schysst ut, som vanligt. (Vår redigerare hoppade av en vecka innan deadline, vilket gjorde att vi helt plötsligt fick ett helvete med att fixa ihop material och redigering till tidningen. Några timmar innan deadline fick jag i all hast slänga ihop en sida med julklappstips, vilket säger en del om vår professionalitet här i Kalmar.)

Fröken Norrlandsleksing sa...

Du har gjort det mycket bra måste jag säga! :)

Tobias Söderlund sa...

Emil: Grattis själv! Lämnar du också över stafettpinnen nu eller?
(Det där med redigeraren lät dock mindre kul ...)

Fröken Norrlandsleksing: Tack =)

Trueice sa...

Har tidningen kommit? Jag har inte fått den än... :(

Tobias Söderlund sa...

Trueice: Har du betalat Kåravgiften då? Både jag och Johanna har fått våran i brevlådan iaf!

Trueice sa...

Jo jag har betalat kåravgiften.. så jag borde ju få den :/ Har ju fått tidigare nummer...

Tobbe sa...

Skumt! Brevbäraren måste ha varit full!