tisdag 29 december 2009

2010 - Året då det händer

Jag har en låt på hjärnan just nu. En låt som verkligen symboliserar mina känslor just nu. Jag blir så otroligt peppad och fylld av längtan inför det som komma skall varje gång jag lyssnar på den! Låten är This is the year med Marit Bergman. För 2010 är verkligen året då det ska hända. Jag ska flytta till Stockholm, jag ska bli sambo och jag ska jobba på Aftonbladet. Och till råga på allt så inleds detta förhoppningsvis fantastiska år med Johanna i Paris. I morgon lyfter planet. Framtiden - here we come!


Cause this is the year, this is the year it all will happen
It’s finally here, I have been waiting all my life
There’ll be no mistakes there’s just gonna be one big departure
This year I will do everything right, this year is mine

1 kommentar:

Emma sa...

Hoppas ni får en underbar resa! GOTT NYTT ÅR!