söndag 6 december 2009

Len som en baby-rooompaa

Hallå där, kött å blåbär!

Efter att inte ha rakat mig på ungefär en månad försvann i dag min ansiktsbehåring. Och det var inte något missöde med ljusen på adventsljusstaken, utan helt frivilligt med rakhyveln. Så till vissas förtjusning och andras bestörtning (och till de flestas likgiltighet) är mitt plyte återigen lent som ett barns bakdel.

Jag hade tänkte lägga upp en före/efter-bild. Men med tanke på att jag för tillfälllet känner mig väldigt naken, samt har för vana att inte lägga upp nakenbilder på mig själv - så låter jag bli!



Roooompa!

4 kommentarer:

JP sa...

Haha men ge dig då, lägg upp :P

Tobbe sa...

Haha, du vet ju redan hur jag ser ut oskäggig, så du får väl se min vildmanslook någon annan gång, irl liksom :P

JP sa...

Jaja okej, gud kan knappt bärga mig!! haha
Kommer du nåt till Skell eller vad händer?

Tobbe sa...

Haha :P
Vet inte än, väntar på besked om jobb först...