måndag 7 december 2009

Någon föreläsning måste ju vara sämst ...

Lite onödigt känns det att låna pengar av csn för att ha möjlighet att gå på en föreläsning där en 50-årig kvinna ska berätta för mig vad en blogg är.

Att samma kvinna som ska föreläsa om nya medier och hur de kan användas för diskussion aldrig har hört talas om flashback, känns bara som ett dåligt skämt.

Jag vet inte om jag istället hade ägnat just dessa två csn-försörjda timmarna av mitt liv till att plugga, men på något sätt lämnade jag ändå campus med känslan av att ha blivit lite bestulen.

7 kommentarer:

LvB sa...

Eller att samma kvinna verkar som mest engagerad när hon försöker lista ut vilken låt en av våra klasskamrater har som ringsignal...

barajagjohanna sa...

Precis, Li. Jag tror hon behöver byta karriär. Hon verkar lite trött på att föreläsa om det här ämnet, tycker jag.

Unknown sa...

Så vad är din inställning till flashback? Jag håller på med lite åsiktsregistrering.

Tobbe sa...

LvB: Ja, helt underbart!

Joppe: Hon borde bli IT-tekniker istället, det verkar hon ju ha talang för ...

Oskar: Jag har väl ingen jätteklar åsikt om flashback, är väldigt sällan inne där själv. Men att en som föreläser om nya medier och diskussion på internet åtminstone böra ha hört namnet, det är min bestämda åsikt!

Anonym sa...

OMG, vilket rån!!

JP sa...

hehe jaa det är jag som är den anonyma jäveln..

Tobbe sa...

Anonym/JP: Ja, typ värre än de där lirarna med helikoptern!! ;)