onsdag 3 februari 2010

Rumpan bar - när eniro sina bilder tar

Roliga och konstiga saker händer hela tiden runt ikring oss. De kan man inte minst se på Google street view, Eniro gatuvy, Hitta.se gatubild och allt vad de nya "Bigbrotherbilsbilderna" heter. I kväll fick jag mig ett rejält skratt när jag stötte på denna Enirobild från någonstans på Kungsholmen:


Så länge inte censorn varit framme finns moonarn här.

Efter detta surfade jag runt ett tag för att hitta fler roliga street views. Och de tar verkligen aldrig slut. Bland annat hittade jag en blogg som helt var dedikerat till detta västvärldsomspännande fenomen. Och på tionde plats hittar vi faktiskt våran alldeles egna omkullfallna tant från Hjorthagen i Stockholm! Bloggen heter http://www.streetviewfunny.com/

2 kommentarer:

Lina-Marie sa...

Haha :D underbart! Härligt att se också att du roar dig om dagarna! :) Snart får du också börja!!

Tobbe sa...

Haha, ja, det blir nog bra att få sätta igång snart ;)