tisdag 2 februari 2010

Bra skit! XXIII

Jag behöver lite hjälp! Eftersom teveutbudet mitt på dagen suger ganska hårt, håller jag på att knåpa ihop en spotifylista för att bryta lugnet i den tomma lägenheten. Problemet är att listan växer lika sakta som en Sagan om Ringen-dvärg. Uppenbarligen har jag helt tappat kollen på musikvärlden på sistone och samtidigt lyssnat sönder de låtar som jag tyckte var bra för ett halvår sedan.

Så jag tänkte att om jag bjuder er på ett musiktips så kan alla som läser detta återgälda tjänsten med att ge mig ett tips på någon ny och bra låt! Jag skiter fullständigt i genre, så länge det är bra! Och så till mitt tips:

Johnossi - What's the point

6 kommentarer:

Oskar M sa...

http://open.spotify.com/user/zendrim/playlist/0tJvReaqwfu2eEHI3Vk1eO

Henrik J sa...

Hästpojkens halvnya singel Gitarr bas trummor och hat är bra!

snabbasteg sa...

Jonathan Johanssons låt från samma gala, Aldrig ensamn är ett litet mästerverk.

Tobias Söderlund sa...

Oskar: Ja det var helt klart en intressant spellista ;)

Henrik: Redan inlagd på listan!

Erik: Ah, jag kollade faktiskt inte på P3-guldgalan, så jag har ingen koll på vilka övriga som spelade där, men det brukar ju vara bra underhållning på den så jag borde kanske kolla upp vilka fler det var som fick den äran :)

Hassel sa...

http://marcushassel.blogg.se/category/musiktips.html

Håll till godo. ;)

Tobbe sa...

Dig kan man lita på Marcus ;)