måndag 1 februari 2010

Dag ett som hemmaman

Något måste man ju sysselsätta sig med!

Lite duktig har jag varit under min första dag som hemmaman. Jag har fixat lite med tvätten, diskat och handlat till middagen som jag ska laga. Men med tvättmaskin, torktummlare och diskmaskin i lägenheten, och med en affär tvärs över gatan, har det helt klart funnits tid över till annat ...

Morfar var här på en kort visit. Han kollade in den nya lägenhet och lämnade lite saker som jag haft stående i Nykvarn sedan jul. Bland annat fick jag återse årets mest oväntade julklapp. Och efter en liten provrunda kan nog Aftonbladet få lite konkurrens om rollen som toalettsällskap!

(Har även pysslat lite med att fixa nya grejer till bloggen!)
Följ min blogg med bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA!!! Ibland är livet härligt va?

Tobbe sa...

Mycket härligt ;)