torsdag 18 februari 2010

Anja "Superwoman" Pärson

Jag fattarfattarfattar inte hur det kan vara möjligt - men Anja är ute och åker i samma backe mindre än ett dygn efter den där fasansfulla kraschen i går! Jag fattar inte.

Hur kan det vara möjligt att inte skada sig mer?
Och psykiskt? Hur vågar hon?

Om någon i Vancouver har lite kryptonit i fickan kan ju den personen gå förbi Anja lite diskret och se vad som händer ...

Anjas motsats, Marion Rolland, är ju också lite svårt att begripa sig på!

6 kommentarer:

Sofia sa...

Anja är verkligen helt makalös:)

Anonym sa...

ang Rolland så gick hennes korsband av, därav den konstiga sortin

mvh anders j

Emma sa...

Jag är så imponerad av denna kvinna! Hon är verkligen utomjordisk på alla sätt! Att ens våga åka i den där backen och att sen till på köpet ta guld! Snacka om att Ferry har fått konkurrens om bragdguldet!

Emma (ska nog sova lite) sa...

Nämen, nu blev det ju lite fel va? Jag är för trött. Hon tog ju Brons men i det här samanhanget är det som en seger. Både över henne själv, över backen och över allt!

Tobbe sa...

Sofia: Ja, faktiskt helt sjukt!

Anders: Ja, det var lite det jag menade. Anja kan flyga sextio meter utan att skada sig allvarligt, Rolland tar ett par tre stavtag och pajjar sitt korsband. Fattar inte hur något av det kan vara möjligt ...

Emma: Ferry har nog fortfarande guldet som i en liten ask - Anja har fått bragdguldet två gånger och fler gånger tillåter inte reglerna att hon kan få!

Emma sa...

Skit i reglerna! Anja är det rätta ägaren till det där guldet!