söndag 8 november 2009

Lägenhetslängtan

Just nu springer jag upp och ner för trappen för att tvätta mina kläder. Om tre månader kommer jag inte längre behöva göra det.

Då kommer jag nämligen bo i en lägenhet med egen tvättmaskin och torktumlare. Och diskmaskin också för den delen. En fullt möblerad, nybyggd lägenhet där allt ingår - även snabbt bredband och kabel-tv. Och nära till Aftonbladets redaktion vid Globen kommer jag också att ha.

Som om det inte redan låter som för bra för att vara sant ska jag lägga till ännu en sak. Jag kommer dela lägenheten med min högst älskade Johanna.
Kan det inte bli februari nu?

2 kommentarer:

elin sa...

tobias:) jag har tänkt kommentera hur duktig du är ett tag nu men det har inte blivit av. I alla fall, DU ÄR SÅ DUKTIG! det vet du att jag tycker! Så sjukt härligt att du bara vågade satsa, sånt lönar sig. Heja:)
kommer du hem till jul förresten?

Tobbe sa...

Tack Elin =)
Vi får se om det blir någon hemfärd där någon gång, julen ska vi dock fira i Nykvarn... Men det skulle ju vara väldigt trevligt att hinna träffa lite Skelleftefolk också :)