fredag 13 november 2009

Göra-det-jag-inte-hunnit-med-veckan

Efter två minst sagt hetsiga kurser med heltid på skolan (och ibland mer) har nu första veckan på en überteoretisk kurs avklarats. Och politisk kommunikation verkar faktiskt vara roligare än det låter ...

Omställningen från praktiskt till teoretiskt har nog varit ganska välbehövlig. När man går från 40 timmar i skolan till fyra timmar schemalagt kan man ju tycka att det skulle bli en massa tid över, men så har inte varit fallet. Den här veckan har verkligen flugit förbi. Jag har hunnit med en massa saker som jag inte hunnit med på länge: klippt håret, gått på hockey och tränat för att nämna några. Och sovit. Ja det verkar ju inte bättre än att jag haft så mycket att göra att jag knappt hunnit med att blogga!

I dag kom dock min kurslitteratur, så nästa veckan får väl ägnas åt att gotta sig i en massa medieideologier och kommunikationsteorier. Mums.

Inga kommentarer: