tisdag 24 november 2009

Fan, fan, fan, som Thåström skulle sagt

För fem dagar sedan bad jag om en ljusning på hockeyfronten här på bloggen. Sedan dess har Skellefteå AIK vunnit alla tre matcher de spelat och allt ser strålande ut. I dag spöade de även skiten ur Luleå i "Norrlandsderbyt". Men det är lite svårt att glädjas åt det nu. För jag kanske skulle ha skrivit någon rad om Liverpool i det där blogginlägget också. Nu är det i alla fall för sent ...

Även om svarta november är över för hockeylaget i mitt hjärta så är hösten 2009 mörkare än på länge för fotbollslaget som delar på sportutrymmet i mitt bröst. Ja det är inte bara mörkt, det är helt jävla nattsvart. Godnatt.

Jag vill inte säga F-ordet, det lämnar jag åt Sportbladet.

2 kommentarer:

Hassel sa...

Only a fool like's 'Pool!! :D :D

Tobbe sa...

Blablabla...