tisdag 5 maj 2009

Tack för dansen!



Inför första kurstillfället på boogien skrev jag att jag och Johanna snart skulle vara lika bra som de i klippet ovan. Ikväll var sista gången för den här terminens boogie woogie-kurser - och jag kan inte påstå att vi är i närheten.

Jag trodde ju givetvis inte på allvar att vi skulle närma oss världseliten efter en grundkurs. Inte efter steg två för den delen heller. Nu dröjer det en hel sommar innan en eventuell steg tre kurs drar igång. Och jag kunde inte annat än att känna lite sorg i luften när vi cyklade hem i regnet.

Fast en kväll som denna borde Sundsvall andas allt annat än sorg. För medan vi var och dansande spelade nämligen basketlaget Dragons hem klubbens första SM-guld någonsin. På bortaplan i den sjunde och avgörande matchen. Stort grattis!

Inga kommentarer: