onsdag 13 maj 2009

Snart kan jag börja extraknäcka som modell

Jag har en liten almanacka som jag använder lite sporadiskt. Försöker skriva upp föreläsningstider, inbokade intervjuer, tvättider och så vidare.
Det händer dock sällan att jag verkligen tittar i den för att se vad jag skrivit, så egentligen är det kanske lite meningslöst.

Varje vecka i min lilla almanacka finns det ett litet ordspråk. Oftast bläddrar jag förbi dessa utan att läsa, men i dag råkade jag läsa veckans visdomsord. Det löd som följer: Det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka.

Det lustig är att det för bara några dagar sedan, när jag gick hemifrån till skolan, slog mig hur lycklig jag faktiskt är med min tillvaro. Jag lever livet just nu.

Trots B-uppsatsen.

1 kommentar:

Emma sa...

Va roligt att höra... :)